Pastaruoju metu reklama Facebook socialiniame tinkle tampa kone vieninteliu būdu, leidžiančiu priversti jūsų informacijos srautus būti matomais. Informacijos srautas Facebook labai greitai suryje didžiulius informacijos kiekius, ir tada paaiškėja, kad iš to nieko gero galbūt nebus. Tenka pirkti renklamą.
Jūsų informacija ir pokyčiai Facebook
Taigi, kaip jau buvo minėta, jūsų informacija Facebook tinkle iš tiesų gana greitai kažkur paskęsta. Taip yra dėl dabartinės Facebook politikos, kuri, žinoma, taikoma ne atsitiktinai, o dėl to, kad tai būdas uždirbti. Kažkuriuo metu visi kalbėjo, kad būtent Google plius bus tas socialinis tinklas, kuriuo naudosis visi. Tačiau galiausiai ten taip nieko ir nenutiko, ir nuolat atsinaujinantis Facebook išliko pačiame priekyje kaip lyderis. Dar naudojamas yra LinkedIn, bet ten yra visiškai ribotas pasirinkimas informacijos, ten tiesiog būna visai kitokia informacija. Taigi, jūsų informacija geriausiai galėtų pasiekti vartotojus per Facebook. Kai kurie puslapiai ten savo vartotojams siūlo sukurti įspėjimus (notifications), kada jie kažką publikuoja. Tai ypač naudinga nekomercinį, galbūt meninį turinį kuriantiems puslapiams. Komercinio turinio kūrėjai dažniau renkasi reklamą, kuri tiesiog įbruka tuos pranešimus vartotojams tiesiai į ekraną. O ką daryti? Toks pasirinkimas tik ir lieka. Dar galima neinvestuoti į reklamą, tada lieka stengtis sukurti itin originalius,viral tampančius postus, tačiau tai ne taip ir lengva.
Kaip teisingai reklamuoti
Taigi, jeigu nusprendėte, kad jūsų turinys bus pamatomas tik su Facebook reklama, reikia pirma žinoti, kaip tinkamai reklamuoti. Yra du esminiai būdai. Vienas – sukurti paties puslapio reklamą, kuri būtų rodoma ir akivaizdžiai ir atrodytų kaip reklama. Kitas būdas – sukurti reklamą kažkokiam konkrečiam jūsų postui (pranešimui). Tai gali būti video arba nuotraukai. Tik žinokite, kad paskui negalėsite tame pranešime koreguoti, kai jau nupirksite reklamą. Tai yra geriau, nes žmonėms bus didesnis susidomėjimas, kada bus tiesiog reklamuojamas konkretus pranešimas. Taip pat reikia mokėti skirstyti auditoriją. Jūs turite žinoti, kas yra jūsų target audience (tikslinė auditoriją), ir ją atsirinkti pagal pomėgius, amžių, gyvenamąją vietą. Tai parametrai, kuriuos leidžia sužinoti Facebook, ir jie iš tiesų gana palankūs, gana neblogai leidžia tai paskirstyti. Taigi, jums tą ir reikia padaryti. Bandykite pradėti nuo mažesnio reklamos kiekio, žiūrėkite, kaip veikia. Reklama vis tiek bus gera tada, kai ji reklamuos ne kokį nors eilinį postą, o tikrai įdomius.