Ką dažniausiai tenka taisyti, automobiliui patekus į avariją? Kai kam tai būna stiklu remontas, kitiems tenka keisti ratus. Kad ir ką reikėtų remontuoti, posakis, kad žiema ateina netikėtai, visada pasitvirtina, nes automobiliu stiklai Klaipedoje žiemą keičiami iškart, vos pradeda snigti. O ir visi auto servisai turi ką veikti, nes iškritus sniegui automobiliai patenka į įvairiausias avarijas bei jose patiria įvairius sukrėtimus, sugedimus, lūžimus. Taisyti būna ką.
Ratus
Beveik visada po avarijos tenka keisti automobilio ratus, nes jie jau būna išmušti iš įprastos savo pozicijos. Nebūna taip, kad mašina būtų visa sustumta, sudaužyta, o ratai sveiki ir graži žiūrėtų tiesiai, taip, kaip ir pridera. Paprastai ratai visada būna labai nukentėję, gali būti kai kurios dalys sulankstytos, kitos išvis sulaužytos. Net po nedidelio sumušimo, kai tarsi nieko nebuvo, verta nuvykti į auto servisą ir paprašyti, kad būtų atlikta diagnostika bei ratų suvedimas.
Buferius
Jeigu automobilis trenkiasi priekiu, jis gali apskritai pamesti priekinį buferį. Jeigu smūgis atėjo į galą, tuomet gresia tas pats, tik kitame gale. Jeigu ši dalis ir nepametama, tai bent jau kaip nors keistai pasvyra, pakimba.
Stiklus
Dažniausiai priekiniai automobilių stiklai neišbyra, tačiau sulinksta ir suskyla, vos automobilis stipriau kur nors trenkiasi priekiu. Nereikia net, kad per stiklą kažkas tiesiogiai išlįstų. Pakanka sulenkti kėbulo kraštus, ir stiklas įskyla. Tuo tarpu šoninių stiklu remontas apskritai būna dažnas. Šoniniai mašinos stiklai pagaminti kitaip negu laminuoti, jie suskyla į daugybę grūdinto stiklo gabalėlių, kurie nebūna labai aštrūs. Skyla greičiau ir lengviau negu laminuotas priekinis langas.
Sparnus ir dureles
Lengviausiai ir dažniausiai įlinkstančios automobilio korpuso dalys būna sparnai ir durelės. Jeigu jos įlenkiamos, tuomet tenka imtis reikalingų veiksmų ir viską sutvarkyti taip, kad nebūtų tiek daug įlenkimų. Dažniausiai niekas šių dalių nelanksto atgal, o tiesiog dalys yra keičiamos naujomis, nes tai yra efektyviau ir labiau apsimoka.
Amortizatorius ir visa kita
Aišku, gali nukentėti kad ir visa važiuoklė, tačiau dažniausiai pažeidimai būna padaromi amortizatoriams, taip pat gali būti sudaužytos kitos dalys. Po kiekvienos avarijos verta su automobiliu keliauti į servisą ir ten susitaisyti jį taip, kad netektų vėliau gailėtis ir sakyti, jog mašina važiuoja, bet kažkas joje ne taip. Geriau važiuoti saugiai, žinant, kad su mašina viskas gerai.
Būna tokių avarijų kad transporto priemonė išviso neverta remontuoti. Gerai kad yra kur superka tokias transporto priemones. Pasirodo net būna ir motoroleriu supirkimas ten pat.